Неодноразові зверення мешканців до обслуговуючих компаній не дали результату. Будинок не мав підключення до гарячого водопостачання більше 9 місяців. Роботи по аварійному ремонту відкладались по причині черговості або відсутності робочих бригад. Тому ми вийшли на перевірку самі.
Виїздне комісійне обстеження дало розібратися, в чому причина відсутності гарячої води у будинку тривалий час. Була отримана інформація, що пошкоджена мережа циркуляції води. Ми звернулися до КП “Київтеплоенерго”.
Відновлювальні роботи були розпочаті через 3 дні. Під час розриття було знайдено ще одне пошкодження в трубі подачі холодної води. Був зроблений аварійний ремонт і замінена частина мереж водопостачання. Підключення гарячої води відбулося через тиждень.
Ще раз хочемо зазначити, що ефективна робота по покращенню побутових питань починається зі зверення громадян до депутата Київської міської ради. В межах своїх повноважень, він може сприяти прискоренню деяких процесів.