Електросамокати в Україні набули популярності в час повного локдауну і закриття громадського транспорту. Вони мобільні, доступні та екологічні. Але найбільше питання – у їхньому правовому статусі. А він досі не визначений. Та й до врегулювання їхнього руху є чимало запитань.
Легкий персональний транспорт (ЛПТ) лише починає розвиватися в Україні. Окрім самокатів – як електричних, так і звичайних – сюди зараховують понад 12 найменувань гаджетів, зокрема сегвеї, моноколеса, ролики та електроролики, гіроскутери тощо. Вони швидкі, економічні, екологічні, а також не потребують державної реєстрації та наявності водійського посвідчення.
![](http://svyrydenko.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/05/118684896_1050262.jpg)
У поліції часто виникають труднощі у кваліфікації осіб, причетних до ДТП за участі самокатників. Частіше їх прирівнюють до пішохода, хоча вони такими не є щонайменше через швидкість руху таких девайсів, яка дуже часто є небезпечною саме для пішоходів.
У патрульній поліції визнають, що робота з врегулювання руху електричного транспорту лише триває.
![](http://svyrydenko.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/05/118684892_1043581.jpg)
Тож дякую колегам за підтримку, що проголосували за мій проєкт рішення щодо зверення до ВР щодо врегуляювання правил кристування портативними транспортними засобами. Наразі законопроєкт №3023 готується до другого читання в Верховній раді.