Потрібно врегулявати рух портативних транспортних засобів.

Зареєстровано Проєкт рішення від Ганни Свириденко про внесення змін до деяких законодавчих актів України, які врегулюють права та обов’язки нової категорії учасників дорожнього руху.

Мова йде про гіроборди, гіроскутери, моноколеса, електросамокати, електроскейти, дріфт-трайки, кількість яких на дорогах столиці постійно збільшується.

Як пояснила депутатка Київської міської ради Ганна Свириденко, користувачі цього прогресивного транспорту, за відсутності належного правового регулювання, часто нехтують елементарними правилами та наражають на небезпеку інших учасників дорожнього руху.

На проїжджій частині власники цих транспортних засобів ризикують потрапити під колеса автомобілів, а на тротуарах несуть небезпеку вже для пішоходів. Крім цього, на даний час не передбачено навіть ведення окремої звітності щодо дорожньо-транспортних пригод, які стались за участю персонального легкого електротранспорту. Питання узаконення електротранспорту в Україні обговорюється вже кілька років, проте досі законодавство не містить окремого визначення поняття і щодо електротранспорту загалом, і до осіб, які здійснюють керування ним“, – зазначила вона.

У сучасних умовах транспорт виконує не тільки роль засобу пересування пасажирів та вантажів, але загалом транспортна система перетворилась на складову частину загального прогресу людства, залучаючи народи і країни до найсучасніших досягнень цивілізації у найрізноманітніших галузях. Поступово на дороги виходять нові портативні види транспорту – гірободи, гіроскутери, моноколеса, електросамокати, електроскейти, дріфт-трайки тощо. Такі види транспорту мають достатню швидкість, економічні, зручні, стильні, екологічні, не потребують державної реєстрації, для управління ними не потрібне водійське посвідчення, до того ж вирішують проблеми із заторами і паркуванням. Попри всю зовнішню прогресивність, портативний транспорт не надто добре вписується у сучасну дорожню ситуацію в Україні. На проїжджій частині власник гіроскутера, сігвея або електросамоката ризикує потрапити під колеса авто, а на тротуарі являє небезпеку вже для пішоходів. Однак їх небезпека для пішоходів, які пересуваються по тротуару, полягає у тому, що вони абсолютно безшумні. Також необхідно зазначити, що на даний час не передбачено навіть ведення окремої звітності щодо дорожньо-транспортних пригод (ДТП), що сталися за участю портативних транспортних засобів на електричній тязі. Питання як узаконити електротранспорт в Україні обговорюється вже кілька років, однак вітчизняне законодавство не містить окремого визначення поняття і щодо електротранспорту загалом, і до осіб, які здійснюють керування ним. Таким чином можна прийти до висновку, що ситуація в зазначеній сфері потребує правового регулювання на законодавчому рівні.

Крім цього, на даний час не передбачено навіть ведення окремої звітності щодо дорожньо-транспортних пригод, які стались за участю персонального легкого електротранспорту. Питання узаконення електротранспорту в Україні обговорюється вже кілька років, проте досі законодавство не містить окремого визначення поняття і щодо електротранспорту загалом, і до осіб, які здійснюють керування ним», — каже Депутатка Київської міської ради Ганна Свириденко.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.